Politika privatnosti
Politikom privatnosti (u daljem tesktu: “Politika”) se pojašnjava kada, zašto i kako privredno durštvo SAFEPLAY DOO BEOGRAD (u daljem tekstu: “Društvo”), registrovano u Republici Srbiji, sa matičnim brojem 21939846, poreskim identifikacionim brojem 113882325 i adresom sedišta Ljutice Bogdana 34, Beograd (Savski Venac), u svojstvu rukovaoca, prikuplja, koristi, skladišti i deli podatke o ličnosti fizičkog lica (u daljem tekstu: “Partner”) koji pristupa platformi i registruje se na veb stranici, partners.1xbet.rs (u daljem tekstu: "B2B platforma”), u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti (Službeni glasnik Republike Srbije, br. 87/2018) (u daljem tekstu: “Zakon”). Ova Politika pruža osnovne informacije o pravima Partnera u smislu zaštite podataka. Svrha ove Politike nije da poništi uslove bilo kojih ugovora zaključenih sa Društvom, niti bilo koja prava koja Partner može imati shodno zakonima koji uređuju oblast zaštite podataka, već da pruži Partneru informacije o prikupljanju i obradi njegovih/njenih ličnih podataka u cilju davanja informisane saglasnosti za njihovo korišćenje, osim ако se takva saglasnost ne mora tražiti jer se podaci prikupljaju po drugom osnovu, kao što je zakon, drugi propisi ili u cilju izvršenja ugovornih obaveza između Društva i Partnera.
Ovu Politiku bi trebalo pročitati zajedno sa Politikom kolačića i sa Uslovima i odredbama partnerskog marketinga dostupnim na B2B platformi Društva.
Kako kontaktirati Društvo povodom ličnih podataka Partnera?
Ukoliko Partner ima bilo kakve upite u vezi sa informacijama sadržanim u ovoj Politici ili u vezi sa tim kako da ostvari bilo koja od njegovih/njenih prava kao fizičkog lica na koje se podaci odnose, može kontaktirati Društvo slanjem upita na imejl adresu dpo@1xbet.rs ili na adresu sedišta Društva, odnosno adresu za prijem pošte, Ljutice Bogdana 34, Beograd (Savski Venac), sa naznakom „Upit povodom prikupljanja i obrade podataka o ličnosti“.
Informacije koje Društvo prikuplja o Partneru
Društvo prikuplja podatke koji pomažu u procesu identifikacije Partnera, kao i u procesu pružanja usluga dostupnih na B2B platformi. Pored navedenog, podaci se prikupljaju i radi upućivanja marketinških poruka Partneru, upravljanja Partnerskim nalogom i učešća u promocijama, kao i u cilju unapređenja opšteg kvaliteta usluga koje Društvo pruža, što sve predstavlja moguće svrhe obrade ličnih podataka Partnera.
Partner preuzima odgovornost slanja obaveštenja Društvu u slučaju da dođe do promene njegovih/njenih podataka o ličnosti, kako bi baze podataka i evidencije Društva bile ažurne.
Podaci koje Društvo prikuplja od Partnera uključuju:
- ime i prezime, imejl adresu, broj telefona, kao i ostale podatke Partnera podeljene tokom procesa registracije;
- podatke kao što su podaci o internet saobraćaju, podaci o lokaciji, kao i ostali komunikacijski podaci (uključujući IP adresu, vrstu uređaja i pretraživača);
- podatke o aktivnostima Partnera na B2B platformi, odnoso podaci o učešće u posebnim igrama na sreću dostupnim na B2B Platformi, kao i druge transakcije po Partnerskom nalogu.
Gde se skladište podaci Partnera?
Podaci Partnera čuvaju se na serverima u Republici Srbiji, uz primenu adekvatnih i savremenih mera zaštite od neželjenih rizika po bezbednost podataka, poput rizika od povrede, neovlašćenog pristupa, slučajnog gubitka, uništenja, oštećenja, te svakog drugog ugrožavanja bezbednosti, a uz primenu adekvatnih tehničkih i organizacionih mera bezbednosti u okviru svog sistema zaštite.
Kako se koriste podaci Partnera?
Društvo koristi podatke o ličnosti Partnera kako bi:
- pružilo usluge dostupne putem B2B platforme;
- pružilo korisničku podršku Partnerima, odgovorilо na pitanja Partnera ili rešilo bilo kakve nedoumice koje Partner ima;
- sprovelo neophodne zakonske i bezbednosne mere, a koje se odnose na identifikaciju Partnera i verifikaciju prikupljenih podataka, kao i ostale provere;
- ispunilo svoje zakonske i regulatorne obaveze;
- obradilo sve online transakcije Partnera;
- sprovelo mere i aktivnosti u bilo koje druge svrhe koje se tiču pružanja usluga u vezi sa priređivanjem posebnih igara na sreću putem sredstava elektronske komunikacije i/ili zakonskih obaveza.
Sa kim Društvo deli podatke Partnera?
Podatke o ličnosti Partnera Društvo može deliti sa sledećim kategorijama primalaca:
- pouzdana treća lica koja sarađuju sa Društvom i druga povezana privredna društva, u svojstvu obrađivača, koji Društvu pružaju usluge obrade podataka (na primer, kako bi pružili podršku za funkcionisanje B2B platforme, unapredili bezbednost B2B platforme i/ili učinili B2B platformu dostupnom Partneru). Društvo ne deli podatke o ličnosti Partnera sa nepovezanim trećim licima. Ovi pružaoci usluga nisu ovlašćeni da koriste ili otkrivaju podatke Partnera, osim kada je to neophodno za pružanje usluga u ime Društva ili za ispunjenje zakonskih obaveza. Podatke o ličnosti Partnera Društvo može podeliti u navedene svrhe samo sa trećim licima čije se politike privatnosti podudaraju sa Politikom Društva ili koji su saglasni da se pridržavaju Politike Društva i adekvatnih nivoa zaštite podataka o ličnosti. Ovim trećim licima su ustupljeni podaci o ličnosti koji su im potrebni samo u cilju vršenja funkcija koje su im poverene i Društvo ih ne ovlašćuje da koriste ili obelodane podatke o ličnosti Partnera za potrebe sopstvenog marketinga ili u druge svrhe.
- bilo kom nadležnom telu za sprovođenje zakona, regulatornoj, vladinoj agenciji, sudu ili ostalim trećim licima gde Društvo veruje da je obelodanjivanje (i) zahtevano zakonom (na primer, kako bi se odgovorilo sudskom pozivu ili u slučaju sličnog pravnog procesa); (ii) kako bi se ostvarila, ustanovila ili branila zakonska prava Društva, i/ili (iii) kako bi Društvo zaštitilo zakonska i druga propisana prava Partnera ili interese drugih.
Koja su prava Partnera?
Kada su u pitanju podaci o ličnosti Partnera, Partner raspolaže sledećim pravima:
- pravo da bude informisan/informisana o tome kako Društvo koristi njegove/njene podatke o ličnosti;
- pravo da pristupi svojim podacima kojima Društvo raspolaže;
- pravo da ispravi sve netačne podatke;
- pravo da obriše određene svoje podatke;
- pravo na prenosivost podataka, gde pod određenim okolnostima, Partner može zahtevati od Društva da podeli njegove/njene podatke o ličnosti sa drugim rukovaocem podataka u formatu koji čini lakšom ponovnu upotrebu njegovih/njenih podataka;
- pravo da ograniči obradu njegovih/njenih podataka o ličnosti, uključujući obrade u marketinške svrhe. Nakon što Društvo prekine da obrađuje podatake o ličnosti Partnera, Društvu će i dalje biti dozvoljeno da skladišti njegove/njene podatke o ličnosti iz zakonskih razloga, odnosno obaveza, dok će bilo koja druga obrada zahtevati pristanak Partnera. Partner treba da ima u vidu da u svakom trenutku može povući svoj pristanak za prijem marketinške komunikacije u okviru svog Partnerski naloga na B2B platformi.
- pravo da prigovori određenim tipovima obrade njegovih/njenih podataka o ličnosti gde se ova obrada vrši u vezi sa sledećim zadacima: od javnog interesa, po službenom nalogu organa ili u legitimnom interesu Društva. Međutim, Društvo će možda nastaviti da obrađuje podatke o ličnosti Partnera, i pored njegovog/njenog prigovora, ukoliko postoje ubedljivi, legitimni razlozi za to ili ukoliko je Društvo u obavezi da obrađuje podatke o ličnosti Partnera koja je posledica bilo kojih zakonskih zahteva.
Koliko dugo Društvo čuva podatke o ličnosti Partnera?
Podatke o ličnosti Partnera Društvo čuva u periodu koji je potreban kako bi pružilo svoje usluge dostupne putem B2B platforme, odnosno dokle god Partner ima registrovan Partnerski nalog na B2B platformi.
Tamo gde nije više neophodno vršiti obradu podataka o ličnosti Partnera, Društvo će ih obrisati. Međutim, Partner treba imati u vidu da je moguće da će Društvo biti u zakonskoj obavezi i da zadrži njegove/njene podatke o ličnosti u dužem vremenskom periodu, što može uticati na pravo Partnera na brisanje podataka.
Bezbednost
Društvo pridaje značaj bezbednosti, kao i metodama koje su potrebne da bi se osigurala poverljivost, integritet i dostupnost podataka. Društvo skladišti sve podatke o ličnosti Partnera u šifrovanoj bazi podataka, zaštićenoj lozinkom, koja je skladištena u okviru bezbedne mreže, iza ažuriranog firewall softvera. Pristup podacima Partnera imaju samo lica zaposlena u Društvu i to u meri koja je neophodna za obavljanje njihovog posla.
Slanje informacija putem interneta nije u potpunosti bezbedno, zbog čega Društvo ne može da garantuje bezbednost za bilo koje podatke koje Partner obelodani trećim licima tokom njegove/njene internet sesije. Partner prihvata neodvojive bezbednosne implikacije korišćenja interneta, a Društvo ne prihvata odgovornost za bilo koje direktne, posledične, incidentne, indirektne ili kazneni poeni, kao i odštetne zahteve koji proizlaze iz takvog događaja.
Prenos podataka o ličnosti u drugu državu
Prenos određenih podataka o ličnosti Društvo vrši isključivo u skladu sa Zakonom, u države ili njihove delove koji omogućuju zadovoljavajući nivo njihove zaštite u skladu sa Zakonom, u svrhu omogućavanja njihove obrade od strane obrađivača koji obradu vrše u skladu sa nalozima Društva, za potrebe Društva, odnosno kako bi izvršili svoje ugovorne obaveze prema Društvu.